Wyszłam z domu.Zaraz wracam.

Tak,nie ma mnie. Spokojnie jestem.Jestem, ale nie na miejscu. Wrócę.Po tym wszystkim należy mi się odrobina spokoju. Chyba zasłużyłam prawda? Także tego,ja tu sobie odpocznę,albo raczej, spróbuję odpocząć.A potem Wam wszystko opowiem ze szczegółami. A na razie wybaczcie mi moją nieobecność, ale niezbyt lubię komórkowy internet. Czuwajcie Towarzysze, ja czuwam.

 

42 uwagi do wpisu “Wyszłam z domu.Zaraz wracam.

      1. Katarina pisze:

        A to ja przepraszam:) Udanego w 100% wypoczynku zatem:) Ja też śmignęłam sobie w remoncie na tydzień w góry i na Czerwonych Wierchach dopiero oderwałam się od wszystkiego:)))

        Lubię to

  1. Zbych pisze:

    Mam nadzieję że przeprowadzkowe zmagania zakończone sukcesem 🙂 Relaxuj się w spokoju z dala od cywilizacji, taki „urlop” czasem daje wiele dobrego, życzę tylko by pogoda dopisała bo najgorzej na peryferiach gdy pogoda kiepska. A internetu nie masz co żałować – wszędzie chamskie opinie o ubogich w medale występach naszych olimpijczyków. Ale jak „wrócisz” liczymy na relację z zakończonego remontu… o ile poznasz mieszkanie 🙂

    Lubię to

    1. Remont będzie relacjonowany jesienią aż tyle wypoczywać nie będę :)jak zwykle pogoda nie jest mi potrzebna bo nie jestem nad morzem gdzie jedyną rozrywką jest plażowanie,choć wiadomo wielkich deszczy nie potrzebuję. A na peryferiach nie jestem. Można powiedzieć witaj tłumie 🙂

      Lubię to

      1. Zbych pisze:

        OK, zasugerowałem się, iż przebywasz w tej nowej wynajętej lokalizacji. Ale jak w tłumie to nie daj się stratować 🙂

        Lubię to

  2. sanglant pisze:

    Czuwam i pozdrawiam wakacyjnie. 🙂
    Odkąd mam telefon zdatny do korzystania z Internetu, polubiłam tę opcję, ale o ile na komórce lubię czytać, to pisać już nie za bardzo.

    Lubię to

Skomentuj

