Moje ulubione 4/30

Dziś kolejne zadanie rodem z wyzwania. Moje ulubione. Gdybym miała wymienić wszystko to co ulubione, zajęłoby mi to z dwa tygodnie. Aby oszczędzić sobie czasu,a  wam męczenia się przy czytaniu skupię się na tym co uwielbiam tak najbardziej.

Depeche Mode, Dave Gahan, piosenki z sensem, polowanie na płyty, koncerty, śpiewający mężczyźni, poszukiwanie nowości… To wszystko składa się na jedno słowo- Muzyka. Ta dobra, którą uwielbiam, i która towarzyszy mi przez cały (niemal) czas.

Gorzka czekolada, mocna herbata z dodatkiem żurawiny, jeszcze ciepły chleb, zapach ciasta drożdżowego, cynamon, ząbek czosnku, szpinak, pierogi pod każdą postacią, budyń z malinowym sokiem, imbir. Czyli jedzenie. Jestem uzależniona od dobrego jedzenia. Zdecydowanie jedzenie to moja ulubiona czynność w ciągu dnia, a i same produkty spożywcze wzbudzają we mnie wiele emocji.

Bez, tulipan, gladiola, róża, goździk, stokrotka- kocham kwiaty. Bez nich świat, mój świat byłby smutny i nijaki. Kwiaty to coś bez czego nie potrafię żyć, a ich zapach jest moich ulubionym poprawiaczem humoru.

Szklany flakonik z bezbarwnym płynem, różnokolorowe kartoniki. Burbbery, Chloe, Lolita Lempicky, Elizabeth Arden, Yves Rocher . Perfumy. Zbieram, kolekcjonuję, wącham, upajam się ich zapachami. Jestem uzależniona.

Setki kartek, zapach farby drukarskiej, twarda bądź miękka oprawa. Książki. Nieważne jakie, mogą być kulinarne, podróżnicze, naukowe, przygodowe, wielkie romanse czy wielkie przekręty i zabójstwa. Książka to mój ulubiony przedmiot.

Srebrna obudowa, ulubione zdjęcie, ulubiona melodia,dziesiątki numerów do tych bliskich i trochę dalszych mi osób. Nic nie poradzę na to,że bez komórki żyć bym nie mogła. Bywa,że nie używam jej przez cały dzień, ale jej sama obecność i obietnica rozmowy z kimś, kto zawsze doradzi, wesprze i rozśmieszy podnosi mnie na duchu podczas długich spacerów do i z pracy.

Ścieżka dźwiękowa- Maanam- To tylko tango

36 uwag do wpisu “Moje ulubione 4/30

  1. angel pisze:

    Muzyka oj tak!! Cynamon – uwielbiam 🙂 Mamy troszkę wspólnych ulubionych rzeczy 🙂
    Życie, świat ma tyle wspaniałości dla nas… Mmmmm się rozmarzyłam 🙂

    Lubię to

  2. Perfumy mają dla mnie klimat wspomnień, generalnie zapachy mam na myśli. Kiedy poczuję jakiś charakterystyczny zapach z przeszłości, kojarzący się jednocześnie z jakimiś przyjemnymi i klimatycznymi wydarzeniami z przeszłości, cofam się w czasie i odczuwam błogość;)
    Muzyki za wiele nie słucham (nie bij!), więc się nie wypowiadam.
    Książki czytać też lubię jednak nic nie dostarczy mi tak dużej frajdy jak dobry kryminał (kiedy będzie kontynuacja przygód Harrego? Buuu).
    Ja jeść także lubię choć specem w kuchni nie jestem.
    Kwiaty lubię w ogrodach, otrzymywania ściętych jednak nie bardzo, bo nie miałabym nawet gdzie trzymać takowych przy kociakach.
    Komórka to świetna sprawa. Ostatnimi czasy zastanawiałam się jak kiedyś można było obejść się bez takiego udogodnienia (choć sama pierwszy telefon dostałam w I czy II klasie gimnazjum, a wcześniej nie marzyłam nawet o posiadaniu takowego). Nie jestem co prawda typem osobnika wiszącym na słuchawce – mało dzwonię, nikt za bardzo ze mną nie próbuje się skontaktować, ale daje niesamowity komfort psychiczny ten sprzęcik. Martwię się o kogoś hipotetycznie – dzwonię; chcę jakiś nadprogramowy produkt ze sklepu – piszę; spóźnię się – ostrzegam. No i mniej korzystam z komputera skoro w telefonie można mieć internet.

    Lubię to

    1. Ja w domu przez cały rok mam pełne bukiety kwiatów, jakoś tak mi się wydaje,że dom jest bardziej domowy jak są w nim kwiaty i ładne zapachy, najchętniej te kuchenne 🙂
      Kiedyś, oj prawie 20 lat już temu dojeżdżałam do szkoły dwoma autobusami, sama, bez telefonu, bo któż wtedy miał komórkę? A dziś nie mogę wyjść na zakupy, bo aż nuż ktoś zadzwoni, coś się stanie mi albo komuś i będzie potrzebny telefon. Sama nie wiem jak kiedyś mogłam bez niego wyjść? Chyba nie umiałabym już bez tego komfortu żyć. Chociaż ja akurat rzadko rozmawiam, ba nawet mało piszę. 🙂

      Lubię to

  3. Książki kocham miłością bezgraniczną i nigdy nie przekonam się do e-booków, chyba jestem na to za stara :). Bez muzyki też żyć nie umiem. Z tego, co czytam, to mamy podobne zainteresowania :).

    Lubię to

    1. Ja uwielbiam tradycyjne książki, ebook mnie skusił-a opierałam się mu , oj opierałam się. Ale pomaga mi podczas wyjazdów, czy w kuchni. Np dziś robiłam spaghetti, stałam nad garnkami, bałabym się o zwykłą książkę,ale wzięłam ebooka, i jedną ręką mieszałam sos, a w drugiej trzymałam sprzęcik i czytałam powieść;)

      Lubię to

  4. Prawda jes ttaka, że żyjemy w czasach (jak to zabrzmiało XD), że bez telefonu to jak bez ręki się człowiek czuje 🙂

    Książki,książki, książki! Ach, gdyby tylko było więcej czasu na ich czytanie! 😉

    Lubię to

      1. Ja to telefon to bardziej do muzyki wykorzystuję, niż do dzwonienia. Ale jak raz przez godzinę nie miałam zasięgu i Matula się nie mogła dodzwonić, to ziemia w posadach się zatrzęsła xD

        Lubię to

  5. heke1809 pisze:

    Mam podobne ulubione 😀 Choć ostatnio mój telefon mi do niczego nie służy oprócz dzwonienia, sms-owania bądź spoglądania w Internet. Czekam na nowy, ale na razie nie ma funduszy, by się nawet nad jakimś modelem zastanowić.
    No chociaż ja akurat za książkami nie przepadam. Taki dziwny człowiek jestem – nie czytam dla przyjemności 😉 Zamiast książek bym dała szydełko 😉

    Lubię to

    1. Ja tam od 3 lat mam ten sam model, bez zbędnych funkcji 😉 Internet akceptuję tylko w komputerze, więc w sumie telefon służy mi do dodania pewności siebie:)
      Szydełko fajnie relaksuje-moja siostra to kocha;)

      Lubię to

  6. Pokrywają nam się: książki, muzyka, jedzenie. A z komórką to bywa, że nawet się kąpię (ostatnio jedną Natalka mi w wannie utopiła), a raz to nawet tak zawzięcie smsy pisałam schodząc po schodach, że zwichnęłam nóżkę ;).

    Lubię to

Skomentuj

