5 osób i 5 posiłków-3/30

Wracam dziś do wyzwania, zadanie na dziś 5 lunchy i 5 osób, z którymi chciałabym je zjeść.

Oczywiście na pierwszy lunch wybrałabym towarzystwo Dave’a Gahana. Widzę nas w typowej amerykańskiej knajpce, gdzie kelnerka dolewa kawę z dzbanka, a my jemy tosty. W zasadzie nie wiem czy potrafiłabym się odezwać i coś mądrego powiedzieć. Wiem o jednej rzeczy, którą chciałabym usłyszeć. Chciałabym żeby mój idol wyznał mi,że It’s no good to piosenka o mnie. Postanowiłam darować sobie opisy,że lunch najchętniej byłby przedłużeniem śniadania po uroczej kolacji. Że ten lunch można by podać na jego idealnych plecach. Bądźmy poważni, mam już w końcu te 27 wiosen. Lunch, patrzenie sobie w oczy, jego obecność i tosty hawajskie by mi starczyły.

Drugą osobą jest Colin Firth. Siedzielibyśmy w jakiejś ekskluzywnej londyńskiej knajpce, nasz lunch miałby minimalny rozmiar, byłoby to bardzo snobistyczne danie, coś czego nie potrafiłabym poprawnie wymówić ani opisać. Tutaj też bym nic nie mówiła, nic a nic. Za to słuchałabym idealnego brytyjskiego akcentu Colina, który 67 raz czytałby mi kartę dań. Nie muszę mówić,że w środku moje serduszko płonęłoby z radości.

Jako,że mój poprzedni lunch odbyłby się w Londynie, korzystam z okazji, zmieniam nieco lokal i strój, wybieram zwiewną sukienkę w kwiaty i pędzę spóźniona na lunch z Kate Moss. Siedzimy w tłocznej knajpce, gdzieś w ogródku, na stole dietetyczna rukiew wodna z kiełkami. Kate opowiada mi o swoim trudnym życiu, a ja przez cały czas zbieram się na odwagę by zapytać- mogłabyś mi podarować swoją suknię ślubną? Kate mówi oczywiście tak, bo przecież mnie nie da się nie pokochać od pierwszego wejrzenia.  Pędzę dalej, czeka….

Na lunch numer 4 wpadam spóźniona. Samolot miał drobne problemy, więc do Jo Nesbo dolatuję lekko spóźniona. Jo czeka, nic nie mówi na rozczochrane włosy i sweterek w renifery,w  końcu jesteśmy w Norwegii. Idziemy śladami Harry’go Hole’a. W końcu zatrzymujemy się na mały lunch w cichej knajpce. Daniem dnia jest pudding rybny, zamawiamy, siadamy, jemy a ja słucham. Jo opowiada mi dalsze losy Harry’go. Słuchałabym dalej, ale muszę pędzić dalej.

Tym razem jestem zaproszona do domu, nie do żadnej restauracji, prosta kamienica. Mam na sobie szlafrok, po tym wojażach muszę odpocząć. Na stole jajecznica, razowy chleb i dżem ze swojskich winogron. Tym razem nie może zamknąć mi się buzia. Muszę nadrobić nie tylko ostatni tydzień spędzony w podróży, ale i ostatnie 21 lat. Ten lunch zjadłabym z moim dziadkiem.

Ścieżka dźwiękowa-Depeche Mode – Route 66

54 uwagi do wpisu “5 osób i 5 posiłków-3/30

  1. angel pisze:

    Ciekawe postaci. Oczywiście pierwsza była typu „must have” i zdziwiłabym się gdyby był to ktoś inny 😛
    A myślę, że Dzidek jest zawsze gdzieś koło Ciebie 🙂

    Lubię to

  2. kocia_dama pisze:

    Oj tam, z pleców, lepiej zamawiaj tę megasexy wysportowaną klatę 😉 😀
    Ja wybrałabym lunch z Martinem. Jezu, jak ja uwielbiam tego faceta! Niechby i siorbał, mlaskał, albo co i jeszcze, wszystko mu wybaczę 😀

    Lubię to

  3. Śniadaniowa pisze:

    Co do Kate Moss, dotykałam jej męża^^(robiąc sobie zdjęcie z nim na openerze), tóż to prawie jak dotknąć Kate tiaa;D
    Ale i tak z dziadkiem najlepiej:)

    Lubię to

  4. heke1809 pisze:

    Hmm… Chyba najbardziej podoba mi się ta ostatnia opcja. Ja nie miałam okazji poznać żadnej z babć, dziadków ponoć poznałam, ale jak zmarli to miałam 4 lata – zbyt mało, by cokolwiek pamiętać. Chyba chciałabym choć jeden posiłek zjeść z nimi wszystkimi 🙂 Co prawda mój Mąż ma jeszcze dwie babcie i dziadka, ale wiadomo… Nie zastąpią mi tych, których miałam i nie miałam zarazem.

    Lubię to

  5. Asia pisze:

    Nie ma co Kate M prosić o suknie ślubną jak już jest po małżeństwie więc kto wie jeszcze by Ci pecha przyniosła ta suknia 😉
    Ja bym z chęcią zjadła kolacje + śniadanie z Jaredem Leto 😉

    Lubię to

Skomentuj

