Powitanie

Wiem, wiem, sama nie lubię jak ktoś zmienia swoje blogowe mieszkanko zbyt często, ba, niemal co tydzień zmienia się adres, blog się zamyka, a potem otwiera. Ja dość długo byłam w poprzednim miejscu, ponad 3 lata, kawał czasu. Pięknego czasu. Nie chciałam stamtąd odchodzić, ale muszę. Muszę jeżeli dalej mam być szczera w tym co piszę. Jeżeli chcę pisać to co naprawdę chcę i nie przejmować tym, że komuś się to nie podoba. Najpierw myślałam, że opiszę tutaj całą historię, ale doszłam do wniosku, że za dużo czasu poświęciłabym osobie, która zdecydowanie nie jest tego warta. Zapraszam więc tutaj, proszę się rozgościć, niebawem będzie to miejsce, w którym wszyscy poczujemy się pewniej-i ja. Nie powiem internetowa noga ze mnie, więc wiele rzeczy muszę ogarnąć.

Ścieżka dźwiękowa-Johnny Cash-Man in black

47 uwag do wpisu “Powitanie

  1. A więc WordPress. Też próbowałam i przyznaję, że nie chciało mi się uczyć kolejnej platformy, kiedy na bloggerze już – jako nie lubiąca technicznych problemów – mam jako tako ogarnięte. ja naprawdę nie cierpię grzebać się w szablonach i najchętniej bym to komuś zleciła 😉 Powodzenia w nowym „domu”!

    Lubię to

    1. Sama się uczyłam trzy dni, na początku ciężko było, ale ogólnie oba serwisy są dość podobne, jak się z nimi zapozna:) A wydaje mi się,że szablony są dużo ciekawsze, takie bardziej osobiste 🙂

      Lubię to

  2. Jeśli taka zmiana była potrzebna, to czemu nie? Mi też zdarzało się zmieniać adres bloga i bardzo się cieszę, bo teraz mogę być w tym miejscu, do którego dojrzałam i dotrwałam 🙂 Nigdy nie dogodzi się wszystkim, niestety, ale warto czuć komfort w tym co się robi i lubić to. Kiedyś sama myślałam nad wordpress, jednak na razie zostaję przy blogspocie. Chętnie będę tu zaglądać! 🙂

    Lubię to

  3. Słuchaj, natchnęłaś mnie do zmian! Tyle, że ja poczekam chyba z nimi do końca roku, żeby się tak definitywnie odgrodzić… chyba, że nie wytrzymam 😀 Pięknie tu 🙂

    Lubię to

  4. Lenka jeśli było Ci tam źle to czemu nie, zmiany sa potrzebne a blog to specyficzne miejsce i musisz czuć sie jak u siebie inaczej to bez sensu jak Cie coś ogranicza… jakby co gdzie Ty tam i ja:) byle razem:)

    Lubię to

  5. Ana pisze:

    Czytałam Cię od początku bloga, ale że komentować mogli bloggerzy, a ja bloga nie mam, to odzywam się teraz 🙂 Prowadzisz świetne miejsce, do którego tak miło wracać! Cieszę się, że nie zamykasz bloga i dalej będziesz istnieć w sieci. Mam nadzieję, że tu będzie Ci lepiej i żadna niepowołana osoba nie wpadnie… szkoda, że tak się stało, ale cóż… może zmiany wyjdą na dobre? :):) Pozdrawiam serdecznie!

    Polubione przez 1 osoba

  6. Zbych pisze:

    Witam. Po pierwsze dzięki za wstawienie namiarów na blogu Ulki – inaczej w życiu bym tu nie trafił. Ciesze się że nie zarzuciłaś blogowego pisarstwa bo stary blog był świetny i regularnie tam zaglądałem (mimo że nie zostawiałem żadnych komentarzy). Wszystkiego dobrego !.

    Lubię to

Skomentuj

